Showing posts with label 日本留學準備篇. Show all posts
Showing posts with label 日本留學準備篇. Show all posts

Thursday, April 3, 2008

過去呢幾日ge farewell dinners

3月28日晚上 My farewell dinner + P's bday dinner @ Pizza Hut



3月29日


之前都見過,好pretty ge 巴士,你估賣乜廣告?



mini LV, so so cute~~



Last time clubbing in HK 2008! 不過相裡面都唔係最熟個d......



3月31日 Dinner with high sch friends @ 盛八,超好吃的!



 



飲野@ Charlie Browns' Cafe, 好可愛.




 



4月1日 Dinner at Suziki Cafe, 原來都唔錯架!


 




4月2日 Dinner at 麻布茶坊 again


 


我babe都無時間比我,唯有同前同事dinner,都要黎參一腳



今晚超超豐富ge私房菜!! 全部都係我最愛ge菜式,多謝姨媽們!






倒數最後一天,明天出發咯~

最後倒數一天!!

聽日就係出發ge大日子咯!


出發之前呢兩日,發生左一d事關於住宿個到,真係令我超擔心的事!


話說係房東給我ge contract到, 原來有2條係幾唔合理下,一條就係房東可以係契約期內加租,另外一條就係我要負擔電器維修費用. 咁當然係不能夠接受,我email比房東,第一次就因為亂碼,佢看唔到, 之後我再send比佢,但係又唔見佢覆(雖然都不過係1日,但係呢個係very urgent matters!), 打比佢又無人聽, 唔係講笑,真係擔心到爆!


呢個係前兩日開始發生,終於今日比我打到比佢,係電話都又好ok喔,都肯改contract!不過忍唔住都有點少擔心. 希望麻煩ge事都已經過去啦!


不過真係好多謝Ms K同Ms J,又同我傾下d alternatives,又幫我問下學校!! 真係出外靠朋友呢句說話無錯ge!! 感謝!


其實仲有唔少野想講,好似呢幾晚ge farewell dinners,終於終於買左我第一部DC and etc,不過而家都係搞點埋其他野先, 日本見啦各位!!!



 


Friday, March 28, 2008

最後.......

昨日最後一次執plan......



今日就係我o係呢間公司ge last day!一個唔覺意,原來都做左1年零9個月!居然係我人生中暫時做得最長ge一份工!再見啦,我d free samples! 再見啦,我親愛ge同事!



散水cake~


diff teams but 都好friend ge 同事們 (Ms K at the back)



史上最好人ge 阿姐!!



大家都好好人, like a big family ---> FP MP team!



唔計今日,仲有6日我就出發啦!所有野都未做,完全未pack野/執行李,未買DC....etc,未來6日的schedule:


3/29: 約Gi行街,打針,夜晚到Grannies' 家dinner! Party @ Cixi?


3/30: 全速pack野

, Dinner with Ms S & Ms P


3/31:

最後機會pack野, 目標當日寄出! pick up證件相,下午 dental check! Dinner with High schmates!


4/1:

H&M,lunch w/ Ms K,Facial,(supposed可以去拎機票?! no news?), dinner with Intex gals


4/2: K lunch with Sam, meeting babe Carol in btw? Dinner with Carol/Nat


4/3: tba


4/4: 出發ge大日子! 


p.s.可能短時間内都無辦法打中文blog....

因爲window xp中文打出黎ge係簡體中文,唔知xp英文出唔出到繁中呢?


Tuesday, March 25, 2008

1) 船期 2)DC

姐妹們,問左郵政局啦,下個截郵時間係4月1日,即最遲在4月1日當日交去郵政局。忘記問幾時到日本,大概3wks吧.......


另外,平郵係不設上門收件服務,大家要將個30kg parcel拖去郵政局,希望你地屋企附近有郵局啦


三心兩意的我,到而家都未買我部DC,現在的choices增加到3部添


~ Pan記 FX36: 唔知點解唔用flash,d夜景好黑(compared to canon)


~ Canon 860IX: 夠穩陣


~ Fuji F100fd: 傳說中ge傻瓜機王?睇d testing pictures真係好鬼靚,靚到我覺得好似執過相甘....第二條link裏面最落到日本旅行ge相好似真實d....

http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=246&t=561362&last=5445021

http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=246&t=562488&last=5444901


各位意見如何???


Thursday, March 20, 2008

復活節假期 \ ( ^ v ^) /

聽日就係一連4日ge復活節假期!!今次假期有一個十分重要ge使命,就係pack 行李!!

(帶去日本ge春裝,另外要pack第時要寄ge 夏天&冬天衫)


成功或成仁,還看今次假期!


復活節快樂!


更新on 3/22 6:18pm:


1st day 3/21: 失敗


2nd day 3/22: 失敗again

, 今晚去DT's concert~


3rd day 3/23:

K lunch and shopping(買DC), probably 失敗 again....


4th day 3/24: 一定要開始執啊!!!