Tuesday, February 10, 2009

いちごマニア Strawberry Mania

從小時候每次生日, 慶祝都要吃的Dreyer's Strawberry ice cream, 一直都很憧憬的美心西餅[粉紅佳人]蛋糕 (就是普通草莓忌廉sponge cake), 我最喜歡吃的甜點都是草莓味!


在日本, 草莓味製品超流行, 尤其現在是草莓當造的季節, 很多期間限定的草莓製品!!! 萬歲!! 買到手軟!! 哈哈



 1/30 唱K時買草莓味果酒&草莓whip cream sandwich




又是唱K時 (今次是2/6), 這次是パイの実!練乳草莓味!



 之前買的....




 
最近買的, 很大顆!!






草莓牛奶布丁, 很漂亮的淡粉紅色, 不過味道就....還好.....



 12月某日買的一堆零食


Monday, February 9, 2009

最後の選択授業

自從冬休み回來以後, 每月/木/金最後2節課都是選択授業(selective subjects). 這次我特別選比較輕鬆的課, 月: "作る"日本語、 木テレビ、 金:多読!


"作る"日本語就是做一些手作仔, 上禮拜是本來是要勾小杯墊, 後來因為我們實在太爛, 就隨便勾了個不知道甚麼東東......





今天成功感就大很多, 因為是"做"超簡單的cake, 基本上都是deco而已.....呵呵



製作中




てきた!!



其實是這麼小一個!!!


金曜日的多読, 就只是看書而已. 開始的時候看小孩子的書, 最近可以比較自由點, 所以上禮拜就看了[ダーリンは外国人]的日文版! 加上高桑給我的台灣特產- lemon cake (好特別的味道....外層的texture有點像"鳳仙"的皮)


    裡面是這樣子






Friday, February 6, 2009

☆日文歌☆アンジェラ・アキ "手紙 ~拝啓 十五の君へ"

聽過覺得很好聽, 去カラオケ唱過, 被歌詞深深感動!



 


手紙 ~拝啓 十五の君へ  by アンジェラ・アキ


拝啓(敬啟)
この手紙読んでいるあなたは(此刻正在閱讀這封信的你)
どこで何をしているのだろう(身在何方,在做些什么)
十五の僕には誰にも話せない(十五歲的我)
悩みの種があるのです(懷揣著無法向任何人述說的煩惱的種子)
未來の自分に宛てて書く手紙なら(倘若是寫給未來的自己的信)
きっと素直に打ち明けられるだろう(是否就能將一切誠實地坦露)



今 負けそうで 泣きそうで(此刻,好像就快輸掉,好像就快哭出來)
消えてしまいそうな僕は(好像就快要消失的我)
誰の言葉を信じ歩けばいいの?(到底應該相信誰的話向前行才好呢?)
ひとつしかないこの胸が何度もばらばらに割れて(唯一的心無數次變得支離破碎)
苦しい中で今を生きている(無盡的苦痛之中,我仍活在這一刻)
今を生きている(我仍活在這一刻)
 
拝啓(敬啟)
ありがとう(謝謝)
十五のあなたに伝えたい事があるのです(我有話要對十五歲的你說)
自分とは何でどこへ向かうべきか(到底自己為什么一定要向著某個目的地前行)
問い続ければ見えてくる(只要不停的問終能看到答案的)
荒れた青春の海は厳しいけれど(狂風巨浪的青春之海雖然很艱難)
明日の岸辺へと 夢の舟よ進め(但是請將夢想的小舟駛向明天的岸邊)

今 負けないで 泣かないで(此刻,好像就快輸掉,好像就快哭出來)
消えてしまいそうな時は(好像就快要消失的時候)
自分の聲を信じ歩けばいいの(只要相信自己的聲音前行就可以了)
大人の僕も傷ついて(即使是已成為大人的我)
眠れない夜はあるけど(也還是會受傷會有睡不著的夜晚)
苦くて甘い今を生きている(但是,我仍活在苦澀而又甜蜜的這一刻)
 
人生の全てに意味があるから Woo...(人生的一切都是有意義的,喔喔...)
恐れずにあなたの夢を育てて(所以請不要畏懼去栽培你的夢想吧)
La la la la la la, Keep on believing
La la la la la la, Keep on believing, Keep on believing, Keep on believing...
 


負けそうで 泣きそうで(好像就快輸掉,好像就快哭出來)
消えてしまいそうな時は(好像就快要消失的時候)
誰の言葉を信じ歩けばいいの?(到底應該相信誰的話向前行才好呢?)
ああ 負けないで 泣かないで(啊!好像就快輸掉,好像就快哭出來)
消えてしまいそうな時は(好像就快要消失的時候)
自分の聲を信じ歩けばいいの(只要相信自己的聲音前行就可以了)
いつの時代も悲しみを避けては通れないけれど(無論是哪個時代悲傷總是不可避免的)
笑顔を見せて 今を生きていこう(但是請,展露你的笑顏,活在這一刻)
今を生きていこう(活在這一刻)
 
拝啓(敬啟)
この手紙読んでいるあなたが(衷心祝愿,現在正在讀這封信的你)
幸せな事を願います(能夠幸福)


☆廣東歌☆ 鄭融"無謂情歌 (Feat. 歐陽靖/莊冬昕)"

好耐無喪聽廣東歌, 最近itune 不停repeat ge係呢首!


唔知點解覺得鄭融有d Sammi's feel (個look)! 同埋唔係好get到Mc Jin wor, 我覺得佢rap Cantonese rap得好難聽......rap返英文好過啦.....



 


鄭融 - 無謂情歌 (Feat. 歐陽靖/莊冬昕)


Rap: Steph, Ben, I think we need to talk to the people
個個都話「我愛你 你愛我」
Come on, Come on , listen

男:霸霸佔佔只愛壟斷
女:計計較較攻心暗算
男:說說笑笑某人長短
女:斬一寸再爭鋒結怨

男:幾多好歌通通講愛
女:悲憫動人自憐未來
男:口口聲聲愛是題材
女:世界插滿是非講乜愛

男:愛在你的眼前 你是否不看見

女:何謂情歌 無謂情歌
平日排斥幾多愛算算你我
基本的錯過
何謂情歌 從未嫌多
世上紛爭每秒如拔河
失去愛會出錯

男:愛在你的眼前 你是否不看見

Rap: 講起愛情呢一家 我都唔算係專家
有啲煩惱 就唯有問呀媽
我問呀媽佢叫我問返老豆
咁就答左等於冇答我就R哂頭
呢個世界根本冇人知
知都想你心思思
愛情究竟係乜野
你俾佢捉到就唔使只以走得甩
佢一時令到你好開心又得
眨下眼又覺得自己好鬼屈
壞習慣真係好難改 人地睇我地都覺得好精彩
呢兩個又究竟搞邊科
一句就 I don't love you no more
我話你小氣 你嫌我囉唆
我地唯有繼續聽啲無謂情歌

女:何謂情歌 無謂情歌
平日排斥幾多愛算算你我
基本的錯過
何謂情歌 從未嫌多
世上紛爭每秒如拔河
失去愛會出錯

男:一切都不在意 只愛虛假數字

女:還是情歌 還未嫌多
還未留心峰火似螞蟻散播
只擔心某個
何謂情歌 還未嫌多
世上很需要愛有否想過


Monday, January 19, 2009

久しぶり

好似好耐無認認真真咁打一篇blog, 我見好似都唔係好多人睇我個blog, 更加懶多十成, 呵呵呵~


光陰似箭


由香港番到東京, 不經不覺都已經2個星期, 時間過得真係好快. 番香港個3個星期都係, 好似都無做過d乜, 亦都無特別同朋友聚會, 更可怕ge係, 居然無乜點買到衫 (要知道比起日本, 香港d野真係平到笑!!)! 番東京ge時候, 因為最後實在唔夠時間買日用品&壓縮袋, 個行李居然得個27kg! 激死我!!


人生1st time boarding @ final call! 堅!


因為無機位ge關係, 搭晨咁早9點幾機! 多謝爸爸特登送我去機場! 講開機場, 入禁區後我同Ms A仲矇成成慢慢係manning買糖. 行緊去鬼咁遠ge boarding gate 個陣已經9:10am (departure time係9:25am), 見到空姐揸住個final call牌, 我同Ms A 講, "乜咁似我地班機number ge.", 殊不知真係我地, 當時我地離個個超遠boarding gate 大概仲有5-10mins路程! Ms A即刻開步跑, 但係因為肥M無運動開, 連平時追電車激跑30秒, 都可以搞到面青口唇白, 就尤阿Ms A自己跑, 我係後面急步追算啦......好在都趕到上機!


東京同我係相剋


番東京ge 1st week, 我msn ge caption就係[東京呢噠地方同我係相剋], 何出此言呢. arrived @ 東京之後, o係行李帶到等左好耐, 一直都等唔到件行李. 明明一齊check-in, Ms A個行李都一早攞左. 最後見到有個last lugguage ge 牌, 當堂嚇到冒汗. 講真, 搭左咁多次飛機, 真係第一次唔見行李, 令我對CX ge 印象, 真係壞上加壞!!


行去報失ge counter, 有好多人都好似我咁! 搞乜鬼啊CX! 日本人做野一向都好有"效率", 搞左成個鐘, 不過添份form等通知, 發生乜事都話唔到比你知! 我以為我mobile & DC都係lugguage裡面, 就留左Ms A電話, 順勢就去佢到過夜, 因為電腦電池& charger都係lugguage, 基本上係無人聯絡到我. 去到, 原來mobile & DC都係handcarry到, 都好d.


係Ms A home 燒肉, 唔知係咪燒唔熟d野, 第2日番到屋企肚痾, 仲痾左成個禮拜, 佢地話我水土不服wor = =""


搞左呢2壇野, 再加上日圓高企, 講真我真係有諗之後應唔應該繼續留係日本.....不過以我d日文爛ge程度, 同人講我係日本讀左9個月都真係無人信(我自己都唔多信)!! 所以番到黎之後, 就即刻約左之前聯絡個間日本語學校..... 欲知後事如何, 請待下回分解!


Sunday, January 18, 2009

無題

東京現在最高溫度, 都不會超過10度, 好冷哦!!


不過冬天, 又是草莓當造的季節, yeah!


窮學生的我, 只可以afford 298yen 的草莓, 不過已經很好吃. 680應該是超級好吃吧!!





很多草莓味道的限定產品, 草莓&限定, 2大keywords! 買了一堆!





從香港特別handcarried到日本的Doritos, 雖然日本也有Doritos, 但沒有spicy nacho這favour! 只剩下一包, 要省著吃, 嗚~





Sunday, January 11, 2009

方大同@靡靡小客廳

I'm mad about Khalil now, been surfing the net for his performance/appearances in tv. wanna share wif u of this net concert(?) in tw, so nerdy (but cute!). but he's really not gd in talking, singing is much much better, hehe


enjoy~


Part 1-1



Part 1-2


Part 2-1


Part 2-2


Part 2-3


Part 3-1


Part 3-2